Tny77 Sezeryann olalı 2 hafta oldu sezeryan dıkışımın bir tarafi kenar tarafı çok feci şekılde kaşınıyor ilithap belirtisimi yoksa normalmı ? Korkuyorum
tubimsi44 Çok normal dikiş kaynıyodur merak etme orayı temiz tutmaya dikkat et sırt üstü yat dümdüz sekilde yara kısmına batikon sürdür kurumasını bekle bikaç dakka