Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık. Ben 2. Ayda çok az 3. Ayda ise çok güzel bir şekilde regli olmaya başladım. Ama şuna 1 hafta günüm geçti. Normalde çok düzenli olurum kolay kolay geçmez. Acaba doğumdan dolayı böyle düzensiz olabilir mi, bebeğim çok küçük ve yine hamile olmaktan korkuyorum çok yeni daha sonuçta… Off var mı böyle doğumdan sonra düzensiz olan. Aska test yapmaya cesaretim yok🤦♀️🤦♀️