Kizlar bugun sabah 6. Ay aşısını vurdurduk,aksamustu atesi cikti biraz fitil verdim dustu.. 10dan sonra 38.5-39a kadar cikti atesi calpol verdim 37.5a kadsr dustu simdi 39a çıktı geri ne yapmam lazim basina gelen var mi? Hastaneye gitmem gerekir mi? Normaldr asilari cok hafif atlatırdık ilk defa boyle ateslendi tedirgin oldum yardimci olun lutfen..