Merhaba kızlar kızım Ekim’de 3 yaşına girecek 3 gündür uykudan uyanınca yada yerde kendi başına uzanırken bir bakıyorum pijamasını ve iç çamaşırını çıkarmış öylece uzanıyor. İlk başta tepki vermedim güzel bir dille anlatmaya çalıştım yapmaması gerektigini üçüncü kez yaptığını görünce artık kızdım.Bu günde yine kendi başına uzanmak istedi kapıdan ben gidiyormuyum diye bakıyor gittigimi görünce hemen pijamasını çıkarmaya çalıştı görüp mudahele ettim sizce bu neden olur bir fikir verseniz.(Babadan ayrı büyüyen bir çocuk)