Winxclub52 cilt bakımını sade tutarım ben çünkü ne kadar çok ürün kullanırsam o kadar kötü oluyor. Ve aktardan alıyorum artık ürünleri doğal içerikli olanlardan. Pirinç özlü sabunla temizleyip gül suyu toniği uyguluyorum üzerine nemlendirici. Dışarı çıkarken güneş kremini aksatmamaya çalışıyorum.