Kızlar selam
Oğlum 33 aylık evde artık ona yetemediğimizi düşündüğümüz için hem akran görüp sosyalleşmesi açısından kreşe verelim dedik.Oturdugumuz çevrede 20 binden aşagı kreş yok ben çalışmıyorum. Kreşe gidersede çalışamayacagım çünkü hastalandıgında vs ekstra bakacak kimsem yok veya cıkış saatine yetişecek ekstra kimse yok.Bu durumda çok kararsız kaldım. Oyun gruplarına devam edip ekstra cimnastik kursuna vs mi vereyim yoksa kreşin artısı daha mı fazla acaba?