gencbir_anne bizim de aynı sorun vardı ama anne sütüyle beslenen çocuklarda normal demişti doktorum ,mama alıyorsa da zeytinyağı az biraz koyabilirsin demişti tabi ,kabızlık şöyle bir şey yapmayinca sancısı oluyor ve çıkınca sert kıvamda mi cikiyor ,öteki türlüsü eğer cisli bez sayısı da azsa muhtemelen beslenme miktarı az geliyordur ona tabi buna eşlik eden kilo alımı geriye düşmüşse ,bizim öyle oldu ondan soruyorum ,4 ay atağı artı diş cikarma sancıları birleşti beslenme problemi oluşunca 8 günü bulduğunu biliyorum kaka yapmıyordu ,ek gıdaya geçince de kabız oldu ,sonra miktarı azalttım yeniden başladım yavaşça şimdi günde iki kere kaka yapıyor artık