Anneler merhaba bebeğim bu sıralar yaşıtlarından korkuyor ya da kendinden biraz daha büyük çocuklardan parkta ağlamaya başlıyor ve gitmek istiyor 2 yaşında konuşuyor kendini ifade ediyor ama geçici mi bilmiyorum varmı böyle durum yaşayan ne yapabilirim acaba