Merhaba arkadaşlar. Oğlum doğduğunda düşük kan şekeri sorunu yaşamıştık doğum yaptığım hastanenin endokrinoloji doktoru küvezdeyken ilgilendi emeği çok üzerimizde. Doğum yaptığım hastane özeldi daha sonra başka özel hastaneye geçiş yaptı ardından devlet Hastanesi’ne geçiş yaptı ama bu sürede bizimle hep iletişim halinde kaldı. Kontrollere çağırmadı whatsaptan hep bilgi akışı sağladık Allah razi olsun. Oğlum doğduğundan beri kan şekeri takibi yapıp ilaç veriyorduk falan çok şükür oğlum hastalığı atlattı. Ve şuan elimizdeki ilaçları doktorumuza götüreceğiz salı günü. Bizim ihtiyacımız kalmadı ihtiyacı olan aileler ordan alsın diye yoğun bakımdaki çocuklara bazen gerekiyormuş ve bu ilaç öyle eczaneden alınan bir ilaç değil. Yurt dışından getirilmesi gerekiyor ki tedarik süreci çok zorlu. Rabbim herkese şifa versin şifa aratmasın çok zor günlerdi. O zor günlerde anne olarak benimle çok güzel ilgilendi soru işareti bırakmadı kafamda. Şimdi ilacı vermeye gidince bir teşekkür hediyesi vermek istiyorum. Öyle çok aman aman bı bütçem yok çiçek vs istemiyorum kuruyup giditor çünkü. Önerileriniz nelerdir acaba ne alabilirim