sezerckmom O ben herşeyi yedirdimcilerdenim bende 6.aydan beri 2.cocuguma öyle yapıyorum.1.ye aşırı titiz davrandım ve asla birşey yemiyor.Fakat bana sormadan hiç birşey yediremezler bir bebek olduğunda bende söylüyorum ama hiç kimsenin çocuğuna karışmam.Net olun ben şekerli şeyler yedirmiyorum mesela asla izin vermiyorum 1yaşında daha minicik kaç kez kavga ettim eşimin ailesiyle bir daha gelmem dedim o günden beri tavrımı biliyorlar.Her bebek farklıdır eğer bir bebek varsa annenin besleme şekline uygun beslenmeli ..10.aydan beri kurufasulye,nohut hepsini yiyor mesela sıkıntı olmuyor..Kimyon atıyorum mutlaka gaz yapan yiyeceklere ama bazı bebekler o gazı hemen çıkaramıyor