minigiim vittirivizzikadamlar yatak hariç dolap vs var bizde 🤦🏻♀️ Görüntülü Bebek telsizi vs gerekli mi ya
ilosunannesi_ jelibonnnn nasıl ayırdınız acaba benim kızım da 10 ay 27 günlük ayırmakta kararsızım. Sürekli uyanıyor ama çalıştığım için gündüz de ayrıyız 1-2 aydır yanıma kıvrılıp uyumak istiyor. 🥺
jelibonnnn ilosunannesi_ Düzene alışması lazım hepsi kademeli gitti bizde. Onve kendi basina uyumaya alistirdim, daha sonra odasına yatırdım. YouTube de pınar sibirsky diye bir kadın var uyku eğitmeni isterseniz dinleyebilirsiniz.
sezer2022 minigiim 22 aylıkken ayırdım, evet emziği düşse ağlıyor ama eşim destekti bana,, yani o da kalkıp bakacaksa hemen ayır derim
minigiim sezer2022 o pek mümkün değil maalesef top atsam uyanmaz cinsten e ben uyanıp eşimi uyandırıncada bi anlamı kalmıyor zaten benin uykum kaçıyor
ilosunannesi_ jelibonnnn aslında ben daha önce uyku eğitimi aldım şuan desteksiz uyuyor. Dediğiniz gibi önce beraber de olsa odasında uyumaya alıştırmam gerekiyor sanırım
jelibonnnn ilosunannesi_ evet canım. Küçük olan içinde elektrikli beşik kullandım, en azından o sallanip uyurken bende büyük olanla vakit geçirmiştim.
nazlik minigiim pedegoglarinda ,2 yaştan önce tavsiye etmediğini hatırlıyorum ama yanlış hatırlıyorda olabilirim isterseniz bı bakın