Kızlar 10 aylık kesıntısız uyuyan bebeğime buseye oldu sabahları yaşadığım şehirde anons yapılıyor ölüm düğün vs ay ezan sesıne bıle uyanıyor böyle degıldi gecelerıde durduk yere ağlıyor desteksız uyuyordu şu 9.ayla bırlıkte gelen ayrılık kaygısı beter Buse ayağımızda sallamaya başladık çok ağlıyor diye acaba desteklı uyuduğu ucun mı siş mi korkumu neyden böyle böyle bossy yaşayan oldumu sese nasıl alıstırcam bana bu yol gösterin suan mesela ambulans geçti çok sanırım kaza var ay camlar pencereler kapalı olduğu halde ağladı uyandı ama böyle bu ağlama yok