Minigim2 25 kısıye yakın mısafırım olacak kızım 23 aylık gecen yıldan kalma balonlarımda var hepsının havasını ındırmıstım. Nasıl yapsam kararsız kaldım sız nasıl yaptınız fikirlere açığım 🎀🌸
Minigim2 kirikkalp konsept olarak yemek olarakta yazmak ısteyen olursa yazabılır. Evım genıs oldugundan mekan tutmayız
Minigim2 kimbumadam yaa çok tesekkür ederım canımm 🌸 cok guzelmış evde o gulleri nasıl yaparım onu dusundum 🤔 cok hos gozukuyor ama
Minigim2 kimbumadam @tubasd misinam var tavana hangı yapıstırıcı kullanmam gerekıyor boyayı kaldırmaz mı duvara çift taraflı bant yapıstırmıstım kaldırdıydı
Minigim2 tubasd bantla yapıstırdım kaldırdı çift taraflı bantta kaldırmıstı en son arastırmalarımla kagıt bant kaldırmıyormus onuda duvarı mafettıkten sonra ogrendım tavana cesaret edermıyım bılmıyorum 🥺
tubasd Minigim2 hii ozaman bisey diyemem riskli bir durum başka bir model arayın isterseniz bant gerektirmeyen
kimbumadam Minigim2 ben ilk yaşa düşündüm bunu , arkadaşım fazla olur dedi :) Abartı kaçar dedi yani vazgeçtim öyle diyince İçimde de kaldı he
Minigim2 kimbumadam nıye abartı olsun kı bence cok guzel balonları cok koysan onada fazla derler sen nasıl ıstıyorsan oyle yap canm 🎀😊🌼