Oğlum son 1haftadır yemek zamanı sürekli ağlıyor mama sandalyesinde oturmak istemiyor ve nerdeyse bütün gün hiç bişey yemiyor sevdiği şeyleri yapıyorum yok yemiyor ve ağzından çıkarmaya tutmaya başladı zorladığımda ağlama krizi zaten zor tutuyorum mama sandalyesinde ama 2 gündür yemek yediğimiz süre boyunca katılacak kadar ağlıyor bizim masanın üzerine çıkıp orayı karıştırmak istiyor ( not: böyle bir eylem hiç yaptırmadım) ve yemeğini önüne koydum belki kendi yemek istiyordur diye onuda yapmıyor ağzına bir lokma götürmüyor evet buda bir süreç ama aç aç durması beni çok üzüyor 1 yaş anneleri sizde durumlar ne bu dönemde benim gibi sorun yaşayıp çözüm bulan yada geçen varmı?