Hanımlar merhaba 5 aylık bir oğlum var, son zamanlarda emerken veya normal yatırıp mama verirken veya ağlama sonrası öncesi genel anlamda kısacası kendini sıkıyor ve kasıyor bu geçici birsey mi neden yaptığını anlayamadım ıkınma gibi kasıyor kendini resmen