Kızlar merhaba, bi süredir hamilelik belirtilerim var. Size sorum da şu; bu yerleşme kanaması belirli bi günü var mı yoksa istediği bi zaman gelir mi? Dün kanama oldu ben de heh adetim geldi hamilelik yok dedim ama bugün kanama yok akşama kadar bekledim gelmedi. Eşimle temmuz da birlikte olmuştum. O yüzden merak ettim sordum anneler