kader0101iso Pazartesi doğum yaptım sezeryan dikişleri ne zaman alınıyordu bilen var mı 7. Gündemi 10. Gündemi. Birde sezeryan sırasında kist ameliyatı olan varmı yaşadığınız olumsuz yönleri neler ne zaman düzene girdi sağlığınız
nazlii1_ kader0101iso benim dikişlerim alınmadı 1 hafta sonra kontrole gitmiştim şeffaf yara bandı gibi bişey vardı onu çıkardı sadece doktor
mrvork08 kader0101iso Sezeryanda dikiş yoktu bende 1 hafta sonra kontrole gittim düzenli krem sürüyordum sadece benim de kistim aldı bir avuç büyüklüğündeydi ama hiç rahatsız olmadım onun yüzünden en geç iki hafta sonra normal hayatınıza dönebiliyorsunuz zaten
Ess92 kader0101iso doktor dikiş alınacak dedi mi? Son zamanlarda dikişi alınan görmedim hiç. Ya estetik dikiş ya da yapıştırma yapıyorlar
kader0101iso nazlii1_ salı günü dikiş üzerindeki bandı söktü hiçbir pansuman yapmadan hiçbir ilaç da yazılmadı hastaneden salı günü çıkış yaptım zaten çok eksik ve sorunlu bi süreçti benim için bacağımda iki yerde yanıklar oluşmuş ne ile yakıldı bilmiyorum muhattap bulamadım
kader0101iso mrvork08 karnımın içi yara gibi her yeri bilmiyorum zorlu bi süreçti benim için 2 doğumum ama çok zorlandım kanamam olmuyor sizin oldumu peki
kader0101iso kirikkalp benim alınacak dikiş öyle yapmışlar devlet hastanesindemi oldunuz sizde acaba özel devlet farkediyormu
kader0101iso Evet alınacak bildiğiniz ipli bi dikiş estetik eriyen değil devlet hastanesi sorunu bu galiba bende şaşırmıştım dikişleri görünce
nazlii1_ kader0101iso yanık için bişey diyemem ama bana da vermemişler diye hatırlıyorum 18 ay oldu unuttum şimdi. Eğer yanıklar canınızı acıtıyorsa tekrar gidin gösterin
kader0101iso nazlii1_ can acıtma değilde ihmal olması üzüyor doğumdan sonra yana yana doktoru bekledim koridorda beni gördü yat kalk şükret dedi gitti muayene bile etmedi sebebi ayakta olduğum içindi galiba yürüdüğümü görünce gerek duymadı
Ess92 tantuniayrangerisiyalan ilk doğumum yapıştırma dendi dikiş ipi benzeri bir bir şey gördüğümü hatırlamıyorum ikinci doğumumda estetik dikiş yapıldı dikiş ipi benzeri görüyorum kesi yerinde. Biraz teknik bir konu ve bilgim yok açıkçası 🙂 ben ikisinin farklı olduğunu düşünmüştüm
ahmethamza kader0101iso bende de bant vardı sadece 2. Gün çektiler o bantı. Dikiş aldırmaya gitmedim hiç. Kendi eriyodur bisey demedilerse.
tantuniayrangerisiyalan Ess92 Yok canım ben dikim esnasında sordum nasıl yapıyorsunuz diye estetik dikiş yapıyoruz şuan dedi içe doğru. O ip de yaklaşık 5 ay kadar köşede durdu kendisi düştü doktor alıyım dedi ama korktum ben kendi düşsün dedim ordan biliyorum
Zuleyha__19 tantuniayrangerisiyalan ciddi misiniz ip boyle plastik gibi bir ip miydi benimde var iki ay oldu hala düşmedi korkmaya başladım açıkçası