ftmkerem bilemiyrm ben de 2 kizimi ayni sekilde emzirdimhep,saat basi bile emzirdim ilk aylarinda ama oyle duzensizlikte yasamadik.24 aya kadar gece de emzirdim tabi zordu ama hani oyle saat basi uyanma fln olmadi bizde.yani acaba tam doymadgndan mi,gazdan mi surekli uyaniyordu bilemyrm ama ilki oyle oldu diye bu da oyle olmaz ki.her bebegin huyu farklidir cunku.siz suan dedigim gunu 2 3 ay ztn o sekilde emzirin ki sarilik olmasin,almasi gereken kiloaya da ulassin sonra ztn kilo alimina gore de emzirme sıkliginizi duzene koyarsiniz