Ballloglum hep siz verdiginiz icin buna alismis malesef.bi de bazi cocuklar genel olarak yiyimsiz cidden.yani kreste ogretmen illaki ilgilenir destekler ama kendi yemesi lazim 3 yas olmus,kendi yemesi icin ona firsatlar sunun,ne bilim sevecegi tabak catal kasik alin,sofraya oturunca hadi bakalim.once yemegini kim bitircek alkis yapalim bitince gibi motive etcek seyler yapin.o yerken siz de yiyin ki,sizin onu yedirmenizi beklemesin.kendi kendine yemesi gerektigi yonunde artik anlatin.ve zamanla alisip ogrenir kreste de gore gore diger cocuklarin kendi basina yedigini daha hizli olur aslinda bu surec