@"mrv18 benim kızımda 1 aylık bizdede aynı sorun var dogumdan sonra 2 3 gun yapmadı doktor kontrolünde söylediğimde ek tahliller istemişti tqhlillerde bisey yok demisti o gün yapmaya başladı ama böyle çok çok değil gecen hafta gayet iyiydi sonra gecen hafta sonu böyle sulu sulu yapmaya başladı ishal gibi en son çarşamba günü yaptı ondada resmen su gibiydi hatta bezinden filan tastı o günden beri hep her bezde böyle minik bi leke şeklinde oluyo biraz daha bekleyeceğim aynı şekilde devam ederse doktora götüreceğim