Bugün tam bir ay 7 günlük olduk şükür 🙏🏻 1 aylık bebeği olanlar nasılsınız kızlar ? Benimki bazı günler çok huysuz bazı günler çok uslu oluyor. Bazıları çok gaz sancısı oluyor. Gündüzleri hiç uyumuyor bazen güzel uyuyor. Doğduğundan beri gece 1 den aşağı uyumuyordu 1 dedim mi uyurdu şimdi o saat 2 oldu 🙄 2 den aşağı ne yaparsam yapayım uyumaz umarım bu uyuma saati 3-4 olmaz 🙄🤦🏻♀️ Sizde ne var ne yok ?