Kızlar oğlum 9 aylıkken mamayı redetti . Emziği birden redetti bıraktı . Biberon kullanyoduk onuda redetti. Meme emiyodu onuda kestim . Şimdi 1 yaşında çok istiyorum biberon kullanmasını en azından süt falan verirdim ama biberonu asla kullanmıyor ısırıp atıyor . Mememide aynı şekilde ısırıp kanatyodu o yüzden kesmek zorunda kaldım . Emziğide gene verdim ısırıp atıoor . Anlamıyorum niye ısırıp atıyosa. Çocuğumun birden emme refleksi gitti resmen