Mihradenzeyno bebekle zor iş bence, benim kızım 4 yaşında. muhasebeciyim eski işime geri döndüm evden calısıyorum. kızım yarın gün kreşe gidiyor, gelince de uyuyor 5 gibi uyanıyor ona rağmen ancak döndürebiliyorum ev işini, yemeği, kızıma ilgiyi. ve sürekli pc başında olmamı gerektirecek bir iş değil ona rağmen. kızım 3 yaşından küçük olsa, kreşe gitmese yapamazdım. paketleme işi falan düşünüyorsunuz sanırım ama çoğu dolandırıcı, gerçek olanlarda 3-5 kurul veriyor emeğinize yazık.
biraz daha dişinizi sıkıp cocugunuz büyüyünce kreşe verip normal bir işte çalışmak daha mantıklı 🌸