Prens3456 ücret denilen şey ek ders zaten, fazla girdiği her ders için ek ders veriliyor öğretmenlere. Ben 12 yıllık öğretmenim, ek derssiz maaşım 44bin. Öyle uçurum bir fark oluşmuyor kademe artışında.
Efeninannesi10 özel okullarda malesef bir standart yok, asgari ücretin altında bile veren var.