Zaten doktora gitmişsiniz tehkeli bir durum olsa sizi uyarırdı. Yinede içinize sinmiyorsa başka bir doktora görünebilirsiniz. Yanlış emzirme pozisyonuda göğüste problemlere yol açabilir bunlar karşılaşabileceğimiz şeyler güzel şeyler düşünüp bebeğimize olumsuz duygular yansıtmayalım 😊😊