baloglusum_ merhaba bebeğiniz miyop oluyor, - olunca miyop, + olunca hipermetrop deniyor. İçe kaymalarda miyop gözlüğü önerilmiyor çünkü kaymayı arttırabilir. Eğer hipermetrop olsaydı kaymayı azaltabilirdi gözlük. Birinci doktorunuz bunu söylemek istedi sanırım. Bizim de kayma var ve 2 derece miyop şuan için gözlüğe gerek duymadı çünkü kaymayı provake edebilir dedi. Sizin de göz numaranız düşükse gerek görmemiş olabilir. Bunlar tamamen doktordan öğrendiklerim en iyisini sizin doktorunuz bilir tabi