mrvgl35 Oğlum 1.5 aylık bugün sadece 2 kez kaka yaptı o da sütüm yetmiyor diye düşünüp mama verdim ve mamadan sonra kaka yaptı emiyor fakat kaka sorunu yaşıyoruz normal mi acaba ? Sürekli çiş yapıyor ve bulaşık bir şekilde az kaka yapıyor o kadar
daha_ben_buyumemisken mrvgl35 kaka sayısı bişi ifade etmez. Çiş sayısı tutmalısınız 5_7 bez olmalı. Emen bebekte 1 haftaya kadar kaka yapmaması normal
daha_ben_buyumemisken mrvgl35 emzirdikten sonra özellikle gece mama teklif edin içiniz rahatlaması için. De kontrolüne gidince kilo alımına göre konusursunuz zaten