htckskn maşallah Allahım sana bağışlasın inşallah.. evet okudum yorumunu gerçekten çok teşekkür ederim 🙏🏻 ben solgara başlıcam bugün . Power tekniğini ilk defa duydum araştırıyorum uygularım. Maalesef biberonla mama veriyorum hala daha sütle uyumuyor doymuyor önce emşyor sonra 60 cc takviye mama yapıyorum öyle 2 saat uyuyor çişi kakayı da yapıyor. Burada yazıldığı gibi belkş de fıtratım bu , bukadar sür üretebiliyor vücudum , kısmeti bu kadar oğlumun , dilerim emmeyi h bırakmaz gittiği yere kadar bir damla da olsa emzirebilirim .. duamda olacaksın sende, çok sağ ol