Hmnn Fulyy ben hazirandan ayından beri söylediğim için biliyorlardı hocam birde müdür yardımcım sağ olsun iyidir o dedi ben rapor al diye 😌
Fulyy Hmnn benim belli değildi normalde bu sene kayınvalidemle annem dönüşümlü baktılar benim oğlum 20 aylık ama bu dönem gelemediler ben bakacagım ani oldu o sebepten söylememiştim kızdırdım biraz son dakka olunca ☺️
ralpyyy Fulyy öğretmen değilim memurum doğrum iznime ayrıldığım zaman 2 martta 15 marta kalan olan ücret iadesini istediler kurum rapor alırsam iade yapmayacağımı söyledi o yüzden rapor almıştım iade yapmadım bence sizde rapor alın
Fulyy ralpyyy biz de öyle değil malesef iadeyi her durumda yapıyoruz da bi haftalık acık kalıyor ya onun için sormustum raporu teşekkür ederim