alininmom Kızlar bebegim 6 aylık spiralle korunduğumuzu sanıyodum adetim geçti test yaptırdım pozitif çıktı Sezaryen dogum yapmıştım daha yaram iyileşmedi ben napıcam şimdi
jelibonnnn alininmom Vardır bunda da bir hayır canım. Bende kızım 6 aylıkken hamile kaldım korunurken fakat benim normal doğumdu.
alininmom jelibonnnn çok tedirginim ya bide ben gebelik kolestazı geçirdim yine tekrarlar yine çok korkuyorum orum
Merve191919 Korkmayın bişey olmaz daha 3 aylıkken bile hamile kalıyolar sadece son aylarda biraz ağrı yapıyomış ki zaten son aylarda hangimiz rahattık
alininmom Merve191919 çokk haklısınız rabbim ne veriyosa hayırlısından versin ilk bebeğim çok geç oldu beş sene sonra oldu şimdi tekrar yine olunca rabbimin hikmeti diyorum 🥲
nazlik alininmom korkmakta çok haklısın ama duadan başka çaremz yok akışına bırak Allah yardımcın olsun