gulseda34 2 buçuk aylık oğlum var bazen 120 cc içiyor bazen yarım bırakıyor bazen 90 cc içiyor zorluyorum bu sefer içmiyor kendi açıkınca güzel içiyor. Bizde mi sorun var anlamadım sizin bebekler nasıl ?
Evaninanasi gulseda34 ayına göre uygun besleniyor. Her bebek 120-150 içmez ki. Benim kızım 3-3.5 aylık olana kadar 90 içti, 4 e doğru 120 ye geçti. Sonra 1 yaşa kadar sık içti ama hep 120 içti üstünü hiç içmedi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
sebooackgz gulseda34 benim bebeğim de 2 ay 2 günlük dediğiniz gibi bazen çok güzel içiyor bazen de az içiyor sanırım bu ay biraz iştah problemimiz oluyor siz de mi sadece mama veriyorsunuz
gulseda34 sebooackgz evet sadece mama veriyorum. Sütüm vardı ama 40 ından sonra bıraktı sagarak verdim bu sefer de azalma oldu sütte zorladım tutsun beni diye savaştım ama tutmadı çok ağladı
sebooackgz gulseda34 benim de öyle malesef kilosu ve boyu nasıl yni gelişimi herkes anne sütü daha iyi yarar diyorlar
gulseda34 sebooackgz yok valla öyle düşünme. maşallah gayet iyi doktora götürdüm kilosu boyu maşallah çok iyi bakmışsın annesi dedi sağlık ocağındaki hemşirelerde öyle dedi iyi bakmışsın diye
ffulya sebooackgz hiç ilgisi yol ben kendim annesini bir gün bile emmeyen bir bebekmişim bebeklik fotolarım tombul tombul ve uzun boylu 😄
sebooackgz ffulya bence de ama işte büyüklerimiz maalesef bizleri üzüyor. Benim bebeğim de gayet boyu kilosu yerinde ayına göre ama büyükler böyle diyince üzülüyorum
ffulya sebooackgz onlar her şeyi der de der bir sürü yanlış yapmışlar çocuk yetiştirirken cahilliklerini düzeltemeyeceğimize göre kendi doğrularımızla yaşamalıyız