Merhaba hanımlar, eşimin vücudunda ve kolunda derisinin içerisinde sert kitle/ beze şeklinde sertlikler var bastırdığımda ağrıdığını söyledi bayadır da var bir türlü baktırmadık ihmal etti fakat bu hafta baktıracağız hangi alandan randevu almamız gerekiyor? Ayrıca bu konuda bilginiz var ise içimi rahatlatır mısınız internette çok ciddi sorunlar olduğu da yazıyordu 😣😣😣