Benim oğlum da aynı, 1 yaş öncesinde gece uykusu daha düzenliydi, şuan da gece saat başı ağlayarak uyanıyor, yatağından almazsam daha çok ağlıyor, kucağıma geliyor kısa süreli emip uyuyor, 1 saat sonra yine aynı. İşe de gidiyorum o kadar zorlanıyorum ki. Önerisi olan varsa yardımcı olabilir mi 😧