Feyekum hayir zor degil…bildigin icin sureci daha kolay aslinda.her sezeryan gibi ortalama 4 5 gun tabiki yatarken kalkarken zorlancaksin, wc kabizlik olabilir,ama 1 hafta sonra herseyin iyiye gittigini goreceksin.ben kabizlik yasadim 2.de nedense ,5.gun artik lavman yapcaktim cok bunalmistim ,baksa agrim vs biseyim olmadi ama kabizlik zorladi sonra 5.gun wc ciktim veee oyle rahatladim ki😆😆sonra baska skntim kalmadi sukur…yani siz de simdiden bunlari dusunmeyin..diger cocugunuz kucukse belki o acidan zorlanirsiniz bnm kizim 6yasindaydi dolayisiyla zorluk olmadi.ama 1, 2, 3 yasinda kucugu olanlar sanirim zorlaniyor cunku kucak ilgi daha cok bekliyor minikler