asya343 aanaz Benimki de 9 aylık valla düz duvara tırmanıyor günün sonunda pertim çıkıyo 😨 Anca biz birbirimizi anlarız
Oglumvebennnn aanaz al benden de o kadar 9 dan beri uğraşıyorum yeni uyudu akşama kadar üstümde artık yoruldum yaa
asya343 aanaz Valla bende bi ara doktora götürecektim neden böyle diye , kucakta bile yere inmeye çalışıyo kendini atıyor asla oturmaz sabit hep bi hareket halinde , doktor bu çok zeki olucak demişti biraz moral oldu o hahaha
aselkussum asya343 ay ne durudma duan bebeğin biz hala aynı mı 10 aylık ve çıldırmak üzereyim 1 sn durmuyo ne kucakta ne yerde yani korkuyorum bu hareketlilik normal mi diye
elifzuleyhac aanaz bizde 10 ay 21 günlüğüz tam olarak benimkide böyle sürekli ağlayıp duruyo uyukuda memeyle savaşıyor zar zor uyukuya daliyo gün içinde ise işte arada oyuncaklarla oynuyo onun dışında hep agliyo sanırım bir yaşa doğru gittiği için atak oluyor
ayrilbacim aanaz yeni nesil bebeler hep oyle sanirim iki dakka kıçının ustunde durmuyor emerken bile götünü havaya dikiyo
myavocado aanaz normal 😒 haretkli enerjik çocuksa sevinmek lazım sağlığı keyfi yerinde oluyor, ama ne kadar zorlandığınızı biliyorum 😔
asya343 aselkussum Evet evet birbirimizi daha iyi anlamaya başladık bazen inat ediyor 2 yaş sendromu ama olsun yine de güzel 😌