yagmurata24 Kızlar 5 ay oldu ve dikiş yerlerim bu şekilde görünüyor sizce normal mi? Keloid mi bu yoksa? ! [](https://)
Mircet yagmurata24 benim de dizimde var 7, 8 senedir böyle.Tekrar kesip dikmeyi teklif etti doktorum fakat ben yanaşmadım.Dikişlerden sonra kremleride düzenli kullanmıştım oysa ki.. Vücut yapıyormuş kendiliğinden olan biseymis cozumude yok sanırım
bucocukac_ yagmurata24 maalesef hiç bişey bende aynı durumu yaşıyorum, düzelmesi için tekrar küçük bi cerrahi gerekiyor orayı kazıyıp tekrar dikiyorlar onun dışında hiç bişey etkili değil maalesef Herşeyi denedim
yagmurata24 bucocukac_ peki sadece görsel olarak mı sorun yaratıyor? Benim dikiş yerim hala kaşınıp ağırıyoe çünkü sizde de bu var mı😭
bucocukac_ yagmurata24 evet bi 8-9 ay kadar sürdü hem de deli gibiydi kaşıntısı kaşıyınca da acıyordu ama çok şükür geçti ara ara oluyor ama o da çok rahatsız edici değil