sumeyye1erdal alıntı
“Normalde bebekler 6-9 aylıkken bile isimleri söylendiğinde bunu fark edebilirler. Fakat bu da bir gelişim sürecidir ve her çocuk farklıdır. Genel olarak çocukların 12 ay civarında düzenli olarak isimleri çağrıldığında bunu fark etmelerini bekleriz. Bu olmuyorsa da, çocuğu gözlemlemek ve değerlendirmek iyi olcaktır.”
Acele etmeyin ve adıyla seslenmeye devam edin