Kızlarrrr bebeğim 41 günlük oldu sanırım atak haftasına girdik kucakta da yerde de hatta uyurken bile ağlıyor ne zaman geçecek bilmiyorum ama sanki erken başladı bizimki 😓ben artık instagramda hamile olup mutlu paylaşım yapanlara dur sen neler göreceksin diyorum içimden istemsizce tahmin ettiğimden çok çok çok daha zor bana böyle derlerdi de ciddiye almazdım şimdi ben insanlara diyorum 😂eski hayatımı çok özledim vallahi aman aman aman 🥲