Iyi geceler kizlar. Canim biraz sıkkın sizden oneri bekliyorum. Lutfen cevaplayın.
Oğlum 3200 dogdu hastaneden 3 kiloyla çıktık ilk 2 ay 1 kilo aldi. 3 ayda 700 aldi. 4. Ayda cok az almaya basladi. Dis belirtisi vardi (bende erken cikarmisim) 500 gram kadar aldi.(500 gr iyi bi rakam biliyorum ama ilk aylara gore azdi.) 4. Ayda kilosu 6200 boyuda 59 cmdi. Bugun tam 5 ay 3 gunluk. Aylik kontrolune goturduk ve sadece 6500 kg boyuda 61 cm çıktı yememe icmeme dikkat etmeme ragmen ve sadece anne sutu... Moralim bozuldu tabi surekli memede bu cocuk nasl olur 300 gr alir. Doktor bunun benim sutumle alakasi olmadigini oglumun artik ek besine ihtiyac duydugunu soyledi. Sonrada ek gidaya baslamami onerdi. Ayrica bugun rota ve menenjit asisi oldu. Bende bugün havuc puresi yaptim 1 cay kasigi yedirdim gozlerime inanamadim ballandira ballandira yedi ve geviş bile getirdi. 1 cay kasigida havucun suyundan verdim. 3 gun kuralini biliyorum ve ona uyarak devam etmeyi dusundum. 3 gun havuc 2 gun ara vericem midesi dinlensin diye. Anne sutune devam tabiki. Sonra 3 gun kabak 2 gun ara. 3 gun patates 2 gun ara. Sonra hepsini karistirip denicem. Sonra meyvelere gecmeyi dusunuyorum. Zaten o arada muhtemelen 6 aylik olacak sonrada yogurt mayalamayi dusundum. Doktor liste verdi. Herneyse yani bu gidisat dogrumu sizce. Ben korkuyorum cunku ilk bebegim ve kilo alimi az olunca iyice korktum. Bu arada ferrum kan damlasi yazdi. (Kullanan varsa ek olarak bilgi verirse cok sevinirim) wellcare d vitaminide kullaniyorum. Bana onerilerinizi verirseniz cok sevinirim.