edos123 Toplamda 26 kg almıştım hepsini diyetsiz verdim. Hergun kan ter içinde kalana kadar dans ettim.Et ve balık ağırlıklı beslendim.(Hem süt kalitesi için hemde bunlar cidden kilo yapmıyor) Aburcubur,tatlı,hamurişi bunları en aza indirmeye çalıştım.Tatli bagimlisi bir insanım çok canım isterse %80 bitter çikolata vs yedim.Bu arada 6.5-7den sonra kesinlikle yemek yok. Çok acıkırsanız bıkac tane hurma ceviz vs