Annekizz ben bi cinnet haliyle kestim acikcasi. Gece boyunca sürekli agzinda tutmak istiyodu. Ne kendi uyuyodu ne beni uyutuyodu. Surekli uykusiz, huysuz, mizmiz, yemez, bende sirt agrisi, belim yamuk kolum yumuk diyenin hesabi. Yeter bre uyumak istiyorum yok artik meme uyumuslar diye kapattim. Tabi bi aglama fasli. Su teklif ettim. Yattik yerde pispisladim, aglama devam edince kucagima alip pispisladim, aglama devam edince omzumda gezdirirken pispisladim, aglama devam edince yaktim butun lambalari oyun, meyve teklif ettim. Uykudan bayikma raddesine gelince kapadim ışıkları aldim omzuma koridorda gezerek pispisladim. İlk gun 3 4 kere tekrarladik komple uyandirma yontemini, ikinci gece 4 5 kere tekrarladik. Ucuncu gece aliskanlik olmamasi adina karanlikta sadece omzumda koridorda gezdirdim, oyun meyve taklif etmedim. Derken 1hafta sonunda yattik yerden pispisladim. 1ayin sonunda kendisi uyanip sulugunu bulup icip geri uyur hale gelmisti. O yüzden dedim bence benim yaptigim yanlisti ilk uykuya memede gecirmek diye.