nbanba gündüz güzel yediğinden emin olun gece zaten artık acıkmaz muhtemelen alışkanlık yaptığı için uyanıyor her uyandiginda emzirmeyin örnek veriyorum dört kere emziriyorsanız bunu ikiye düşürün üç gün sonra bire düşürün üç gün sonra tamamen kesin yani her uyanıp istediğinde emzirme yapmayın ağlar krize girer belki ama farklı şekilde uyutmaya çalışın yoksa bırakamazsınız bu arada sallamaya alıştırmayın kucakta mayıştınız yatağına yatırın pış pış yapın hem bu şekilde desteksiz uyutmaya da başlamış olursunuz ben 7 8aylıkken bıraktım şu an çok rahatım