Bebeğim 10 ay 5 günlük çok şükür dün regli oldum. Sorum şu bilmediğim için soruyorum süreç uzun olduğundan da olabilir bilemiyorum sizlerinde böylemiydi yada normal mi bilmek istiyorum. Dünden bu yana aşırı kanamam var saat başı bazen her lavaboya gittiğimde ped değiştiriyorum baya bir kanamam var normal mi bu süreçte böylemi oluyor yoksa doktora gitmeli miyim sormak istiyorum.🙏🏽