cokbilmismom merhabalar bebeğim sadece sallayarak bi de kendi yatağında uyuyordu ayakta falan sallama yoktu sadece yatakta uyuyordu ben artık sallamaktan yorulmuştum işe de başlıcaktım ondan dolayı eğitime başladık ağlamadı benim bebek zaten ağlama moduna girince de alıp sakinleştire uyuyordu kendiliğinde.uyku düzeni oluşturduk ilke sonra uyku saatlerini düzenledik sonra rahata kavuştum şimdi yazarken bebeğimi uyutuyorum 9 da uyuyor sabah 7 de kalkıyor gecelerinde eğer diş sancısı yoksa sabaha kadar uyuyor olunca da arada uyanıyor tabi sıan 14 aylık20 günlük