26 ağustosta oldum 1 Eylül’de bitti hata 2 gün beklemiştim dün yeşil bı akıntı geldi kötü kokulu gibi böyle olduğunda enfeksiyon çıkmıştı önceden ama bugün öğlen adet olur gibi kan geldi ve belimden karnima vuran ağrılarım oldu resmen adet gibi pedi dolduruyor sizce ne olabilir adetim bittikten kısa süre sonra adet olması normal mi