Ahenkinannesi Bitti kelimesini öğretin önce sonra ben uyku arkadaşı aldım tavşan,zaten doğdu doğalı uykuyu öğretmiştim hadi nen nen uyku vakti dediğim de direk odaya gidiyorduk. Son bir haftadır emzirmiyorum özellikle ilk 3 gece zordu ama şuan uyku vakti geldi dediğim de odaya gidiyoruz tavşanımızı alıp yanına yatıyorum döne döne uyuyo suluk yanımızda oluyor ilk 3 gün her uyanıp ağladığın da su verdim. Şimdi susadıysa falan su veriyorum bazen içiyo bazen atıyor ama uykuya kendi dalıyor.
Gerçekten emzirerek uyutmak beni zorluyor belim ağrıyordu artık en azından kaliteli uykuya döndük.
Ve ilk geceler kendi göğsüne ve göğsüme vurup mama nen nen diyordu mama bitti dedik hep pes etti. Şimdi kendi söylüyor bazen mama bitti diye 15 ay 9 günlük.