sezennkz Yenidoğan beneğim var 20 günlük bu gün emzirdikten sonra ağzı tek tarafa çekildi gibi oldu ben dokununca geçti acaba yenidoğanlarda normal mi ilk defa oldu çok korktum ama yarım saniye bile değildi dokununca geçti emmeye devam etti
nadidelifora sezennkz nöbet olsa dokunduğunuzda da düzelmez. Ve inanin nöbet olsa şüphe bile etmez emin olursunuz. Yenidoğan kasları yeni gelişiyor. Takip edin ama korkulacak bir durum değil anlattığıniz.
Laydaren sezennkz biraz takip edin, zaten kontrolü de yaklaşıyor doktorunuza söyleyin bu endişenizi. Ama yenidoğan bebeklerde bu tür hareketler oluyor. Ben de bir şey oldu bir şey oldu diye sürekli anneme söylerdim. Korkmayın