Pazartesi 6. Ay aşılarını olduk. Salı sabah aniden ateş başladı çarşamba ateş bitti.
Cuma yatağına yatırdım hiçbir şeyi yoktu gece 1 de emzirmek için kucağıma aldım çocuk resmen yanıyor. Fitil veriyoruz 39,5 ateş en fazla 38,5a düşüyor. Doktora gittik hemen tahliller yapıldı idrarında hafif enfeksiyon çıktı ama bu enfeksiyon bu kadar ateş yapmaz. 6. Haftalık olabilir dedi. Nedir bu 6. Hastalık ? Asla ateş düşmüyor fitil veriyorum 38 oluyor sonra yine 39,5a çıkıyor düşmüyor bitmiyor.