puffgirl Merhabalar.. Yeme sorunu psikolojik olup, psikoterapi desteği ile kilo veren var mı? Duygusal açlık sebebiyle sürekli bir şeyler yeme istediğim var sanırım. Bu şekilde destek alan varsa öneride bulunabilir mi?