Biz 34 haftalık doğduk. Bebeğim şeker düşüklüğü yüzünden yoğun bakımda kaldı. Biberon ile mama verdikler önce. Sonra sağdığım sütleri biberon ile verdiler. Doğduğunda emme refleksi zayıf olarak geçmişti kayıtlara. Emzirmeye gittiğim zaman ilk 2 gün emmedi ama hemşireler 1 saat boyunca uğraşmamı, 1 saatin sonunda olmazsa sağıp getirdiğim sütü hazırlayıp getiriyorlardı, biberon ile onu veriyordum. Burada maksat hem bebek-anne arasında bağ oluşması hem de emme refleksini güçlendirmek. Hemşireler neden bebeğin zayıflamasına müsaade etmiş ki? Size sormaları lazım emiyor mu hissediyor musunuz diye. Şimdi evimizdeyiz ve bebeğim çok şükür beni emiyor. Bence bu yöntemi rica edin hemşirelerden. Siz emzirmeyi denerken biberonda sütünüz de hazır olsun. Hem göğsünüze yabancı kalmazlar size alışır hem de emmediği noktada zayıflayacak kadar aç kalmaz çocukcağız.